livet-som-oss

Alla inlägg under oktober 2012

Av Filli o Anna - 3 oktober 2012 17:27

Hej hej, Filli här... igen! 

Jag har så tråkigt så jag bloggar lite till   


Jag o Anna älskar gruppen 1D!!! <3  

Dom är jätte bra och består av killarna, Harry Styles (19), Niall Horan (20, ursökta men hans efternamn är faktiskt så), Zayn Malik (20), Liam Payne (20) och Louis Tomlingson (21) <3


Min Favorit är Niall och Annas är Zayn elr Louis (tror jag).

 

Zayn. Han är den (enligt mig) den snyggaste, han är cool och har bra röst.


 

Niall <33 Han är (enligt mig) gulligast, han är den ända i 1D som är från Irlan istället för Emglan som resten av grabbarna. Han har ett ur gulligt skratt och en unik cool röst.


 

Louis är den sötaste och roligaste, han ÄLSKAR morötter. Han är lite små barnslig fast han är äldst.


 

Liam är den tråkiga och mest barnsliga och roliga i 1D, ibland kallas han Daddy Direction för att han får hålla koll på resten i gruppen.


 

Harry är den som sjunger mest och är typ "ledaren" i 1D. Han lite små galen och det går många rykten och rubriker om Harry. Men han är skoj.


Dey var lite om 1D!


Lyssna på deras senaste singel: Live While We´re young

/ Filli     <3<3<3

Av Filli o Anna - 3 oktober 2012 16:43

Tja alla som läser, hehe... Filli här!


Idag har det varit ganska skoj, vi tog skolfoto, det var kul!

Jag har varit på teater (ni suckar säkert och säger: I don´t care!) och nu är jag hemma.


Jag tror jag dör! Vi har så mkt (mycket) läxor och prov och vi får ingen fritid!

Är det inte meningen att vi ska få ha fritid efter skolan inte 100 ton läxor, då kan man ju lika gjärna vara kvar i skolan!!!!  


Aja, hoppas ni har haft det bra!<3

Pöss Pöss/ Filli  

Av Filli o Anna - 3 oktober 2012 13:33

Skoj, hoppas vi blev snygga!?
Puss puss/ Filli o Anna?

Av Filli o Anna - 1 oktober 2012 13:21

Min ex-pojkvän fick damp på it:n!!! Jätte roligt att titta på!
Mvh: Filli

Presentation


Tjaa Bitches!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Jag (Filli) och Anna gillar gruppen One Direction (1D) Ni da?
 Love 1D!!!!
 Dom är bra
 Dom är ok
 Musiken suger, fast dom är söta
 Dom är fula, fast musiken är bra
 Nja, sådär...
 gillar dom inte
 känner igen namnet
 vilka är dom
 Hatar dom!!!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards